mika61177 0 Posted December 12, 2005 Share Posted December 12, 2005 Since their main site is still under construction for their bonus points if i purchase some items on flopgear.com do i get bonus points for that or not? TIA for any info. Link to post Share on other sites
tyfgine 0 Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 is that english? Link to post Share on other sites
mika61177 0 Posted December 13, 2005 Author Share Posted December 13, 2005 guess not Link to post Share on other sites
Tritz 1 Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 A mi no me gusta la clase de espanol. Link to post Share on other sites
Tritz 1 Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 Selv om jeg forstår er hva De ordspråk, jeg ikke bevilger De med et svar, De er ikke vis nok esel. Link to post Share on other sites
finztotheleft 0 Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 Huh ? Link to post Share on other sites
shinychicken 0 Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 Selv om jeg forstår er hva De ordspråk, jeg ikke bevilger De med et svar, De er ikke vis nok esel.I thought you were leaving. Link to post Share on other sites
Tritz 1 Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 Selv om jeg forstår er hva De ordspråk, jeg ikke bevilger De med et svar, De er ikke vis nok esel.I thought you were leaving.If you could understand what I just wrote, you would understand. Link to post Share on other sites
ShakeZuma 586 Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 Selv om jeg forstår er hva De ordspråk, jeg ikke bevilger De med et svar, De er ikke vis nok esel.I thought you were leaving. If you could understand what I just wrote, you would understand.that is the most brilliant thing I have ever read Link to post Share on other sites
FCP Bob 1,323 Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 Since their main site is still under construction for their bonus points if i purchase some items on flopgear.com do i get bonus points for that or not? TIA for any info. I think this is the answer to the question you posted.The FCP store is still a couple weeks away from being up and running and until it is you won't be able to use your FCP points for merchandise. Link to post Share on other sites
Recommended Posts