Sundevils21 0 Posted November 14, 2005 Share Posted November 14, 2005 arerad LA Ana Det TB Van Ott Broadway Ott Phi Det TB Van Nsh Bucktooth1 NJ SJ Det LA Ott Phi Ghosts of Elvis Atl SJ Mtl TB Van Nsh Gloyner's Goons NYI SJ Van TB Phi Ott Go Wings Go Cgy Nsh Det Car Van NYR Hal Walls LA Van Mtl Det Phi Ott HC Dukes Ott SJ Det TB Van Nsh Icechips TB Van Mtl Min Phi Ott Janek NYI Phi Det TB Van Ott Jason Habinsky Ott SJ Det LA Van Phi Joe Bloes SJ Det Ott Min Car Phi Kent Neale Ott Nsh Min Car Van Det Leafs Rule Spitoon NYI SJ Det TB Van Phi NJ Hooliganz Ott SJ Det TB Van Nsh Real Bruins Wear Black Nsh LA Van Ana Ott Phi Stomach Monkeys LA SJ Bos TB Phi Ott The Mudslingers Cgy SJ Det LA Van Nsh The Uninformed Losers Atl Van Det TB Phi Ott topoker Ott Van Det LA Phi Nsh Vancouver Hosers NYI LA Det TB Phi Ott Winners from Longdistance! Atl Van Mtl TB Ott Nsh (22 remaining) Ottawa 18 Vancouver 18 Detroit 16 Philadelphia 14 Tampa Bay 13 Nashville 10 San Jose 10 Los Angeles 9 Montreal 4 NY Islanders 4 Atlanta 3 Carolina 3 Minnesota 3 Anaheim 2 Calgary 2 Boston 1 New Jersey 1 NY Rangers 1Brought to you by TheCanadian :-) Link to post Share on other sites
Recommended Posts