Jump to content

Brad pitt

Members
  • Content Count

    43
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Brad pitt

  • Rank
    Poker Forum Newbie
  1. i find playing 1 2 limit u get a fpp for 40% of hands played so 40 out of 1000 hands will count towards ur bonus
  2. I Have played in 4 10 rebuys for a few different wcoop events two pl and nl and i have won a seat everytime with little ease. I havce earned 860 W$ with little ease has anyone else had this kind of success i think i am doing so well cause they are not turbo tourys any thoughts on these tourys
  3. I am looking for a website where i can sell W $ from poker stars
  4. i love u guys wow play 24 or 3 6 limit and think they know it all cause there brankroll has 300 times bb i love it really u know nothin and cant hack it live
  5. that is a great reply "go way"wow ur full of class i wish i was at a poker table with u claay guy u are
  6. Raymer is a great champion and nothin but a class act with great talent for poker win or lose after these series people are gonna be asking moneymakey who ... Chris Moneymaker will be like paul shore everyone will hate him and want him to die lol Damn i hate moneymaker
  7. What kinda i Bankroll do u need to play 5$ and 10 $ sng
  8. I have a friend who just started playing online and he is gonna be playing .50 1 limit and 1 2 limit so i was wondering what i could tell him to expect to win weekly if he play 20hrs a week does anyone have any results for these games 3 tables at one time
  9. I was wondering what a some weekly earning at 50 1 limit and 1 2 limit ty
  10. U always see on this site about grea poker books but on the flip sdie what are some books u guys just thought were terrible For me it is play poker like the pros by phill hellmuth
  11. U always see on this site about grea poker books but on the flip sdie what are some books u guys just thought were terrible For me it is play poker like the pros by phill hellmuth
  12. "I will break you like a beer bottle on the side of a curb."Swingy"I will crush you like a piece of cereal."PapmuthI will crumble you like a cracker, and put you in my soup.Swingy"If you draw out on me one more time I 'm going to show you how we used to play poker in prison, ...and it ain't with cards beautiful." 50outz"I was running so badly, I swear, if it was raining pussy ...I would get hit by a dick."50outz"If you want to push buttons at random, go play in an elevator" Goodfella57"Even a goof ball can catch cards." Sam Grizzle"I am going to put my evil inside of you." Trutrip151"I'm worki
  13. "I will take down your stack faster than Bobby Fisher takes down opponents in Chess"Phil Papmuth"You've been PAP'dPhil Papmuth"I crush you like stale government rationed bread"Profe$$ional {must be the Russinan Phil Papmuth}"I have moves Muhammad Ali only dreamed about"Phil Papmuth"Hey Fischman I thought I saw you on TV last night, come to find out it was the ladies event of the WSOP"sdouble"I'm pushin you around like a midget at the airport"The_Gee_Man"I am gonna hang you out to dry just like I did with your girl friends panties"Papmuth"Congrats you just paid for my happy meal"KiD[ReD]"It's b
×
×
  • Create New...